Güne Başlarken (13 Ağustos 2011 )


 Günaydın millet yine göz kapaklarımı ellerimle açarak uyandım çok uykucuyumdur =).Yeni bir gün yine sıradan(standart) seylerle gecicek.Umarım bir terslik çıkmaz çünkü yine kötü bir rüyayla uyandım ve pek iyi hissetmiyorum .Rüya demişken bu rüya tabirleri kitapları ve siteleri hakkında pek bilgim yok acaba doğru mu ? Bugunde onu arastırayım bakim belki hosuma giderde sizinle paylaşırım ..


Değişik nesnelere değişik anlam yüklüyorlar diye biliyorum bakalım benim nesnelerime uygun anlam varmı ? Bugünkü internet hızımdanda memnunun acaba neden böyle bir sey oldu ? İstedigim zamanlarda olmaz ama suan en gereksiz an ve hala uyukluyorum.

Hala sıkılmadan beni okuyorsanız bu iyi birşey benim için çünkü blog yazmakta cok yeniyim ve sabırla yazmaya devam edicem ..Hergün her sahah tabi bir terslik olmazsa düşünüyorum da her sabah nasıl olacak da bu kadar şey yazıcam ama değişik planlarım var sizlere sabahları hoşunuza gidecek güne mutlu başlamanızı sağlıyacak yazılar bulabilirim =)
Hadi bakalım herkesin istediği gibi bir gün olsun.Yarın sabah görüşürüzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder